Forum ca din vizuină.

Ca din vizuină este uneori forumul easternortodox de pe yahoogroups.

De ce? Fiindcă sunt mitocani între ei, nu ştiu să argumenteze, urmăreşti topic-urile cu dificultate, nimeni nu pare acolo să citescă mesajele anterioare şi redeschid acelaşi topic, cu alt titlu şi cu aceeiaşi dezvoltare. A! Nu au nici o idee despre nettiquette.

Dar mai ales fiindcă exprimă credinţa cu mitocănie. Cei care urăsc ortodoxia ar putea să dea buzna acolo doar pentru amuzament. Păcat de cele câteva personaje oneste pierdute pe acolo. Totuşi un dinte pentru ei, nu ştiu şă se impună. Looser-ii!
Pare dur? Iacă copypaste din post-urile lor:

  • Ce ironie fina…..m-ai facut praf ! Asa e cum zici : :” fiecare cu posibilitatile lui” Si, si…..pe la piata ce mai e, cat mai costa varza…?
  • Multumesc ca te-am intalnit pe forum, si ca am onoarea sa gust si
    eu din inteligenta si intelepciunea ta.
  • Te simti provocata ? Atunci nu mai debita ineptii.

Crema de pe tort fineţea şi spiritualitatea unui preot:

  • Gandirea ta este draceasca. Iarta-ma. Este dezarmanta,
    descurajatoare. Dracii fac la fel.

Ajunge! Înapoi în vizuină!

About Semiotikos

Agrişă e un ortodox care nu respiră. Gândeşte, nu mereu profund, uman dar e tributar inexistenţei sale calde. Îndulceşte aceste lucruri cu patima lui şi cu scăpările sale. Agrişă e interesat de tot ce se întâmplă în univers şi nu e capabil să şi potolească setea aceasta. Agrişă e acru...însă unora le plac agrişele.

Posted on 3 Noiembrie 2006, in ortodocşi. Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Din păcate, nervozitatea, ascuţimea limbii şi radicalismul caracterizează multe forumuri ortodoxe. Un bun experiment ar fi înscrierea în forumuri catolice, unite sau confesionale. Doar uniţii se apropie de vehemenţa ortodocşilor.

  2. Ar fi o solutie dar nu prea fericita. O sa intalniti aceiasi vehementa si pe forumul catolic coordonat care Radu Capan care nu are studii teologice dar se ocupa de un forum religios si vac dati seama ce poate iesiQ

  3. O să vă relatez ceva din experienţa mea… Începem cu un forum ortodox (nu contează cum se numeşte; oricum şi-a tras obloanele). Am postat un timp acolo până mi-au fost şterse mai multe postări şi mi s-a dezactivat contul. Mulţi proşti, foarte mulţi cu blocaje intelectuale, sectari în sensul etimologic, parcă trăiau în vârful muntelui. Mai dădeai peste oameni cu bunăvoinţă, e adevărat. Sunt profund dezgustat de ce am dat acolo.

    Un alt forum ortodox, de data asta din Republica Moldova, al Facultăţii de Teologie din Edineţ. Administratorul e un profesor de acolo, chiar decanul: om de treabă şi cu mintea mult mai deschisă decât „sectarii ortodoxiei”; se şi implică mult, cu deschidere, răspunzând întrebărilor în cadrul forumului. Mi-am făcut şi un prieten ortodox acolo. Forumul e în general drăguţ, deşi mai postează şi unii cu blocaje intelectuale şi plini de sine care îţi mai dau şi bibliografie pe deasupra…

    Primul forum în care am intrat e, cred, http://www.forum-catholic.cnet.ro; oameni de peste tot, catolici de ambele rituri. Nu o dată mi-au fost de folos informaţiile de aici… Şi de aici mi-am făcut un prieten; acum studiem amândoi greaca veche la UBB din Cluj. Mai apar şi ortodocşi deschişi (chiar foarte!!!) şi ceea ce numesc eu „sectarii ortodoxiei” care întreţin polemici la nesfârşit cu catolicii de pe forum şi care lansează afirmaţii jignitoare şi chiar mincinoase la adresa Bisericii Catolice, ignorând suferinţa catolicilor din închisorile comuniste, lucru greu de suportat pentru catolicii care au simţit unii pe pielea lor cum e să meargă tata la Securitate şi să nu mai vină, vina fiind doar că…a fost catolic şi nu a vrut să renunţe la credinţa lui.

  4. Taicule , apreciaza ce e , cat e .Ca de unde nu e , nici Dumnezeu nu cere .
    Hai sa vedem aspectul pozitiv : au descoperit oamenii netu , au refuzat mizeriile si au cautat sa vorbeasca despre Dumnezeu . Tinand cont de tentatiile netului , ar trebui sa consideram asta a fi o performanta.

  5. Da este o performanţă în raport cu un forum despre pedofilie.
    Ce nu-şi dau seama frăţiorii este cât de uşor preverteşti dragostea lui Dumnezeu.
    Un pervers sexual are mai multe şanse să gasească poarta raiului decât un pervers al creştinismului.
    Sub ascunzişul fragil al anonimizării pe net, fundamentaliştii, alături de eretici şi alţi bolnavi, fac amvon ticaloşiei de a se legitima prin opere sfinte înţelese prin flitre doar de ei ticluite.

  6. „Un pervers sexual are mai multe şanse să gasească poarta raiului decât un pervers al creştinismului.”
    Fratele meu , ai grija ce incurajezi.Iti dai seama cati isi vor legitima actele prin prisma cuvintelor tale..lol.
    Sfantu Petru care scoate sabia…
    Iona care se ia in gura cu Dumnezeu..vorba lu Bastovoi…
    Este de regula caracteristica incepatorilor , a celor care se blocheaza intr-un nr de rugaciuni …etc.
    Ceea ce socheaza e sa vezi aceste cuvinte in gura formatorilor de constiinte…lol.
    Cat vorbim despre Dumnezeu e totusi bine.Am coborat pragul necesarului atat de mult incat uneori chiar si asta mi se pare de ajuns.O fi unul din semnele sfarsitului.Cred ca depinde foarte mult de nivelul la care ai acces.Daca te opresti la un nivel de parohie , cred ca e o problema.Daca e sa te cobori in scoala ( adica sa te urci in viitor ) , vei avea mari surprize.

  7. Pe ortodoxlazi nu se mai poate comenta , sau am uitat eu basicul netului ?

  8. Se poate comenta. Dar am fost nevoiţi să impunem moderare. Primim mesaje vulgare.

  9. Nu crezi că pervetirea mesajului dumnezeiesc este cel mai grav păcat? Eu cred că e hulă împotriva Duhului Sfânt.

  10. Doua pacate impun despartirea definitiva de harul Tainei Impartasaniei: sinuciderea si trecerea unui ortodox la alta religie .Cred ca acestea sunt ultimile.

  11. Ca ipostazieri ale hulei împotriva Duhului Sfânt.
    Hula împotriva Duhului Sfânt este păcatul de neiertat, ştie Scriptura.

  12. Salut,acelasi lucru l-am observat si eu la ” crestini” ,vizuinismul inimii si mintii,sau sa spun fundamentalism si …de ce as ocoli,rautate.
    Eu sunt o persoana care cerceteaza, nu care vreau sa impun cu forta ceva cuiva,sunt o persoana curioasa.
    Nu-mi pasa de dogme,doi bani nu fac.Imi pasa de oameni,de problemele omenirii imi pasa ,de discriminare .
    Pe forumurile ” crestine” sunt cei preocupati sa dea in altii,sa combata orice contravine dogmei lor.
    Eu m-am plictisit in asa masura,ca daca cineva ma numeste pe mine ” crestin” chiar ma supar.Eu nu sunt crestin,sunt un om bun si imi pasa de oameni pur si simplu,fara sa cer bani sau sa fac diferente de culoare,religie,sex,etc.
    Eu sunt un om bun ,nu sunt crestin.

Lasă un răspuns

